fbpx

עוגת אוראו

9 אוקטובר 2019 מאת עדי קלינגהופר

 

אם אתם אוהבים עוגיות אוראו העוגה הזאת היא בשבילכם. יש המון גרסאות לעוגת אוראו אבל את הגרסא הזאת אני אוהבת הכי הכי. תחתית שוקולד שמזכירה בראוניז, ועוגה בסגנון מוס עם טעם העוגיות שמשתלט על כל הביס, בעוגה הזאת אני אוהבת לטחון את העוגיות עד פירורים , כך העוגיות מתפזרות באופן אחיד בכל הבלילה. זאת אחת העוגות הכי קלות להכנה והיא כל כך מרשימה! לקישוט אני מכינה קצת קצפת , מניחה שבר אוראו והיא מוכנה לתצוגה. העודה מתאימה לכל אירוע , יום הולדת וגם שולחן חג.

 

עוגת מוס אוראו ( רינג בקוטר 20):

לתחתית שוקולד:
100 גרם שוקולד מריר
50 גרם חמאה
2 ביצים
1/2 כוס סוכר
1/2 כוס קמח

 

לעוגת אוראו:
16 יחידות עוגיות אוראו
150 גרם שוקולד לבן
250 גרם גבינת מסקרפונה
500 מ״ל שמנת מתוקה
2 כפות אינסטנט פודינג וניל
1/4 כוס סוכר

לקישוט:
250 מ״ל שמנת מתוקה
2 כפות אינסטנט פודינג וניל
2 כפות סוכר

**עוגיות אוראו חצויות

 

אופן הכנה:
מתחילים עם התחתית: מחממים תנור ל 180 מעלות. בקערה מניחים חמאה ושוקולד וממיסים במיקרוגל עד המסה מלאה. מוסיפים סוכר , ביצים וקמח ומערבבים עד איחוד.
מעבירים את הבלילה לרינג משומן היטב ועטוף ברדיד אלומיניום כדי למנוע מהבלילה לזלוג החוצה.
אופים את התחתית במשך כ – 20 דקות או עד שהבלילה אפויה. מוציאים מהתנור ומניחים להצטננות.

 

 

ממשיכים עם העוגת אוראו: בקערה עמוקה מניחים שוקולד לבן ו – 150 מ״ל שמנת מתוקה , מחממים עד המסה מלאה. מערבבים לאיחוד, מוסיפים לקערה גבינת שמנת וטורפים היטב עד שנעלמים כל הגושים. מוסיפים את הפודינג וניל וטורפים היטב. טוחנים את העוגיות אוראו עד פירורים דקים, מוסיפים לבלילה וטורפים היטב עד שכל הבלילה אחידה. בקערת מיקסר עם וו בלון מקציפים 350 מ״ל שמנת מתוקה וסוכר עד קציפה במרקם של יוגורט , לא קציפה יציבה מאוד. מקפלים את הקצפת לתערובת השוקולד לבן , כאשר הבלילה אחידה , מוזגים אותה לרינג עם תחתית השוקולד האפויה , מקפיאים עד התייצבות ( 4 שעות לפחות ) או מקררים לילה במקרר. מחלצים את העוגה אחרי קירור מלא ומניחים על צלחת הגשה.

 

 

לקישוט: מקציפים במיקסר עם וובלון שמנת מתוקה , פודינג וניל וסוכר , עד קציפה יציבה מאוד.
מעבירים את הקצפת לשקית זילוף עם רינג עגול , מזלפים גבעות עגולות בצידי העוגה, על כל גבעה מניחים חצי עוגיית אוראו. ניתן לזלף שוקולד מומס ולקשט בפירורי עוגיות אוראו.
העוגה נשמרת בקירור.

 

**הערה: ניתן להחליף את גבינת המסקרפונה בגבינת שמנת

 

 

 

[js-disqus]